.::kerana ada sesuatu::.

kerana ada sesuatu... aku bisa jadi insan kuat... aku bisa jadi insan tabah...

Name:

aku insan yg mencari diri.. dari mana, di mana dan ke mana.. merangkak menilai kasih insan.. bertatih menggapai cinta Ilahi..

Friday, May 26, 2006

Suara Hati

andai aku mudah utk memilih
ingin kupadam rasa syg insan lain pd ku
krn aku insan yg tak punya apa

andai aku mampu mudahnya memilih
aku tak mahu menyayangi sesiapa
kerana kutahu
andai aku menyayanginya
aku ingin selalu bsamanya
aku tak mahu kehilangannya

Ya Allah
andai sayang itu mampu mjadikan aku kuat
mampu mjadikan aku tabah
mampu menetapkan kakiku di jalanMu
mampu mjadikan kami tsenyum dlm rahmatMu
Kau kuatkanlah ikatan hati ini
Kau izinkanlah aku menyayanginya
hanya keranaMu..

kerana
andai aku kehilangannya
andai Kau jauhkan dirinya dr diri ini
ikatan hati ini akan tetap subur keranaMu
aku mampu mjadi insan yg kuat dan tabah
keranaMu..
aku mampu melepaskannya dlm dakapan
sayang dan cintaMU....

0 Comments:

Post a Comment

<< Home