.::kerana ada sesuatu::.

kerana ada sesuatu... aku bisa jadi insan kuat... aku bisa jadi insan tabah...

Name:

aku insan yg mencari diri.. dari mana, di mana dan ke mana.. merangkak menilai kasih insan.. bertatih menggapai cinta Ilahi..

Monday, January 01, 2007

semangat kembali menjenguk

dah lama rasanya takde orang yang meniup semangat..berbincang soal impian dan cita-cita..aku yang mengelak atau peluang yang tiada..aku sendiri tak pasti..mungkin terlalu memikirkan hal-hal lain..moga diri ini terus bersemangat untuk menulis dan berkarya..pastinya tak sehebat orang lain..tapi di situ ada kepuasan..meluah kata dan melakar hati..moga diri ini dan kalian sentiasa dalam rahmatNya..Amin..

2 Comments:

Blogger Abi said...

kapan menengok hati-hati yang kini sedang terlelap?adina991989

8:36 PM  
Blogger Abi said...

tengok pula blog kue...
sanasinihepi.blogspot.com

8:37 PM  

Post a Comment

<< Home